Kako se spoprijeti z novimi izzivi poslovanja

vir: Vse bo v redu-Zavarovalnica Triglav
  1. Negujte odnose s strankami in poslovnimi partnerji Dejstvo je, da v tej negotovi situaciji niste sami. Z vami v tej verigi so dobavitelji, poslovni partnerji, odjemalci, stranke. Zato je ključno ohranjanje in negovanje odnosa z njimi. S tem jim boste dali sporočilo: še vedno hočemo sodelovati z vami. Ne obremenjujte jih s svojimi težavami, saj imajo tudi oni svoje težave.
»Po začetnem šoku sva s poslovno partnerico Marcelo ugotovila, da je potrebno vzdrževati odnose s strankami in predstaviti optimizem in možnosti delovanja tudi po odredbi o zaprti dejavnosti. Uvedla sva novo blagovno znamko Chef UrošŠ DRIVE HOME. Sama pripravljava in dostavljava obroke. Hkrati pa na ta način v tem zahtevnem obdobju skušava vsaj malo olajšati situacijo tudi za naše lokalne dobavitelje sestavin in tako ohraniti sodelovanje z njimi,« opiše ukrepe Uroš Štefelin (Vila Podvin…

Članki iz iste kategorije